Teksty do sklepu

Czy warto tworzyć unikalne treści w e-sklepie? Odpowiedź można zamknąć w jednym zdaniu – oczywiście, że tak. Tylko jak zrobić, aby być wysoko w Google i zyskać klikalność na poziomie 40%?

czytaj
Narzędzie SEO cz.1

Do przeprowadzenia profesjonalnego audytu, analizy strony, linków prowadzących i wychodzących, linkowania wewnętrznego i wielu innych czynności związanych z pozycjonowanie potrzebne są odpowiednie programy.

czytaj
Dofollow czy Nofollow

Dzisiaj będzie o tym, że link linkowi nie równy i o tym, że nie zawsze duża ilość przekierowań do nas oznacza, że nagle pojawiamy się wysoko w pozycjach Google. Dwa atrybuty potrafią zmienić znacząco działanie linka.

czytaj
Nowości w Google Maps cz.1

Pozycjonowanie to nie tylko opisywanie tego, co zrobić aby być wyżej, ale również zaznajamianie się z nowościami jakie Google serwuje swoim odbiorcom. 

czytaj
Pozycjonowanie restauracji

Ostatnio na jednej z grup o pozycjonowaniu zawrzało w temacie pozycjonowania restauracji. Czy warto, czy należy, czy zasadnie itp. Z jednej strony można powiedzieć, że warto, z drugiej, że nie. Zdania są podzielone, a nasze postanowiliśmy przelać na Wasze ekrany telefonów i komputerów. 

czytaj
GMB na Szybko 

Lato w pełni, a więc dzisiaj tak na szybko w kilku krokach opowiadamy, jak zadbać o wizytówkę Google, aby ta była wysoko.

czytaj
pozycjonowanie hoteli

Branża hotelarska po dość ciężkim okresie, który rozpoczął się w 2020 roku, zaczyna odżywać.

czytaj
Ile znaków powinna mieć treść pozycjonująca

Tak, na to też są wytyczne Google. Bez różnicy, czy sam piszesz teksty czy komuś to zlecasz warto wiedzieć ile znaków powinny mieć treści, aby te były dobrze odczytywane przez Google.

czytaj
Zawieszona wizytówka? Co dalej...

Raz za razem można natknąć się w internecie na użytkowników i przedsiębiorców, którzy doświadczyli blokady założonej, bądź prowadzonej przez siebie Wizytówki w Mapach Google. 

czytaj
Wdrożenie Google Analitycs 4

Google Analitycs 4 staje się coraz popularniejsze. Chociaż nadal dużo stron w Polsce korzysta ze starej wersji Analitycsa tzw. Universal Analitycs, w połowie 2023 wszyscy będziemy musieli przesiąść się na nową wersję.

czytaj
Historia Algorytmów Google

Dawno, dawno temu, jeszcze w poprzednim milenium, na terenie kampusu Uniwersytetu Stanforda, został stworzony algorytm zwany PageRank.

czytaj
GMB na Szybko 

Lato w pełni, a więc dzisiaj tak na szybko w kilku krokach opowiadamy, jak zadbać o wizytówkę Google, aby ta była wysoko.

czytaj