Przykładowe pakiety

Brązowy od 1100 zł

  • podstawowy audyt SEO
  • pozycjonowanie 22 słów kluczowych
  • 15-20 linków przychodzących
  • 2 publikacje na blogu zewnętrznym
  • 0 tekstów na blogu firmowym
Zainteresowany

Srebrny od 1800 zł

  • zaawansowany audyt SEO
  • pozycjonowanie 45 słów kluczowych.
  • 45 linków przychodzących
  • 2-4 publikacje na blogu zewnętrznym
  • 2 teksty na blogu firmowym
Zainteresowany

Złoty od 2900 zł

  • Pełen audyt SEO
  • pozycjonowanie 101 słów kluczowych.
  • 45-50 linków
  • przychodzących
  • 3-5 publikacje na blogu zewnętrznym
  • 5 teksty na blogu firmowym
Zainteresowany

Pakiet Indywidualny

  • Elastyczność
  • Działania zmienne
  • Wizytówka
  • Strona
  • Blog
Zainteresowany

1. Lokalne

od 1100 zł netto dedykowane małym firmom np. sklep osiedlowy

2. Firmy usługowe

od 1800 zł netto należą do nich małe i średnie firmy

3. Sklepy online

od 2800 zł netto kwota  dotyczy małych sklepów internetowych oraz firmy usługowe

4. Dedykowane

od 4800 zł netto duże firmy i sklepy, które wymagają opiekuna i dedykowanej osoby

5. Analiza konkurencji

od 5800 zł netto. Przedstawienie raportu oraz strategii 

Czas i wiedza

Na pozycjonowanie trzeba poświęcić dużo czasu oraz mieć wiedzę, która umożliwia osiągnięcie oczekiwanych efektów. Audyt, analiza słów kluczowych, monitorowanie witryny, poprawianie jej działania, analiza odnośników prowadzących do witryny, to tylko niektóre przykłady działań podejmowanych w trakcie pozycjonowania. Pracy i możliwości jest dużo, ale dzięki temu  efekty są praktycznie nieograniczone.

Wiek i historia domeny

Historia i wiek domeny. Jeśli adres www, który posiadasz, nie ma historii i dopiero zaczynasz swój biznes, to otrzymanie zamierzonego efektu będzie wymagało większego zaangażowania czasu, pracy i środków. 

Konkurencja

Pośrednio Konkurencja jest  jednym z najważniejszych czynników mających wpływ na świadczenie usług SEO. Wielkość branży ma ogromne znacznie, wysokie zagęszczenie rynku wymaga od specjalistów SEO korzystania z coraz bardziej skomplikowanych (a więc i czasochłonnych) narzędzi.

Dobór słów kluczowych

Słowa kluczowe. 
Nie wszystkie słowa kluczowe pozycjonuje się tak samo. Ważna jest ich konkurencyjność. Trudność pozycjonowania wzrasta wraz z popularnością danego słowa kluczowego. 

SKALA

Skala działania. 
Globalnie czy lokalnie? Odpowiedź na to pytanie ma niebagatelny wpływ na koszt pozycjonowania.

Co wpływa na koszta

Czyli jakie czynniki wypływają na koszt pozycjonowania i dlaczego cena może się zmienić...

Umowa i rozliczenia

Dla Państwa wygody i poczucia komfortu, wiążącą nas umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. 
Jesteśmy elastyczni:
Rozliczamy się abonamentowo. Przewidujemy jednak rozliczanie za efekt, w takiej sytuacji wynagrodzenie obejmuje podstawę oraz prowizję bezpośrednio związaną z wypracowanym wynikiem.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana!
Przepraszamy, wiadomość nie mogła zostać wysłana. Popraw błędy i spróbuj ponownie.