Co to jest pozycjonowanie lokalne inaczej zwanej pozycjonowanie na miasta? Pozycjonowanie lokalne to działania związane z SEO, których celem jest zwiększenie, a dokładnie wyższa pozycja witryny w najbardziej popularnej wyszukiwarce, a więc Gooogle na frazę kluczową + miasto np. komputery Warszawa. Tego typu działania można również prowadzić z podziałem na dzielnice jeśli miasto jest duże np. komputery Praga południe. Liczy się przede wszystkim to, aby nasza działalność była widoczna dla lokalnej społeczności. Wtedy docieramy do nich, a oni trafiają do nas.
Tak naprawdę większość branż na to zasługuje bo aż 99% poniżej kilka przykładów
Niestety nie. Często spotykamy się z tym, że trzeba stronę zrobić od nowa, gdyż nie spełnia wymogów SEO. Oczywiście nawet taką stronę można pozycjonować i można uzyskać efekty jednakże bardzo często będą one wolno osiągane, a i kwoty jakie trzeba przeznaczyć na "złą stronę" będą wyższe niż w przypadku dobrze zrobionej witryny.
Wszystko zależy oczywiście od regionu, konkurencji i tego jak szybko chcemy być wysoko. Można zacząć już od stawki 600 zł netto, a można skończyć nawet na 4000 zł netto. Naszym zadaniem jest oszacowanie optymalnych kosztów, budżet zawsze można zmniejszyć i zwiększyć, a efekty zawsze będą.
Nawet jeśli rozstaniemy się to i tak pozycjonowanie lokalne może przez bardzo długi czas być wysoko. Oczywiście wszystko zależy od tego jak konkurencja wyczuła segment i czy też nie walczy o pozycje jednakże nasze działania starczają na długi czas. Określenie dokładnej daty nigdy nie jest możliwe.
Setki, a nawet tysiące fraz kluczowych można w jednym momencie pozycjonować. Wszystko oczywiście zależy od budżetu, ale mamy obecnie ogromne możliwości aby wyświetlać się na różne treści wysoko. Oczywiście Google musi je zauważyć i uwierzyć, że są one wartościowe w tym celu jesteśmy my. Dlatego oprócz pozycjonowania na przykładowo Wina, możemy dołożyć Wina Włoskie, Francuskie i inne, a nawet na samą markę np. Brunello di Montalcino. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy trafić do klientów, którzy szukają konkretnie danego trunku, ale również do tych co dopiero zaczynają przygodę z winami. Oczywiście to przykład, a inne branże również mogą z tego korzystać.
Tak, bardzo często opisy w kategoriach, blogach i innych elementach sklepów czy witryn są źle napisane. Nie posiadają odpowiedniego zoptymalizowania pod SEO i mimo, że są to jednak nie dają odpowiedniego efektu. Posiadamy odpowiednich ludzi oraz programy, które wspólnymi siłami optymalizują treść, a ta staje się przyjazna dla Google oraz czytelnika.
Najlepiej jak tylko zrodzi się pomysł stworzenia witryny. Na samym początku bowiem nasza agencja już zaczyna działać w temacie dobrego rozmieszczenia menu, poprawnych linków, opisy kategorii i wielu innych rzeczach, które po odpaleniu witryny dla użytkowników i robotów Google będą procentowały w przyszłości.