Pierwsze co możesz robić dla swojej firmy zaraz po odpaleniu wizytówki i dodaniu zdjęć to proszenie odwiedzających o ocenę.
Technik pozyskiwania ocen jest wiele. Możemy prosić odwiedzających, na drzwiach możemy przylepić specjalny QR Code i wiele innych. Wyobraźnia nie zna granic i metod na ich pozyskanie jest dużo. Wiadomo, że najlepsze są te pozytywne, gdyż Google to widzi i ma to wpływ na pozycje. Ważne jest jednak to, aby w unikalny sposób odpowiadać na wszystkie oceny zarówno te pozytywne, jak i nie.
Drugą ważną sprawą jest dodawanie wpisów. Są to krótkie informacje o nowościach, promocjach i różnych tematach, którymi chcemy podzielić się ze swoimi odbiorcami. To takie małe blogi okraszone jednym zdjęciem i opisem. Warto, aby opis był zawsze unikalny i zawierał słowa opisujące naszą działalność. Wtedy Google widzi, gdzie chcemy kierować nasze usługi czy produkty i odpowiednio to rankuje. Czym jesteśmy wyżej tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś do nas zadzwoni, przyjedzie, sprawdzi, czy też coś zamówi.
To tak naprawdę płatne narzędzie do tego, aby monitorować jak wysoko jesteśmy w danym regionie. To w tym programie znajdziemy również informacje co powinniśmy poprawić, aby być wyżej. Program odpowiada na wiele pytań, które odpowiednio wykorzystane pomagają w pozycjonowaniu wizytówki
To nic innego jak wizytówki firmy, które są po prostu dodawane na innych stronach. Ważne jest, aby dodawać tam dane tak samo, jak w przypadku wizytówki Google. Dzięki temu roboty Google zauważą spójność i będą lepiej widziały naszą główną wizytówkę. Przykładem NAP jest : targeo, firmy.net, panoramafirm,
Jeśli nie posiadamy własnej witryny internetowej to w Google Moja Firma w sekcji Witryna Business Site możemy ją stworzyć. Proste szablony sprawiają, że szybko możemy mieć własne www, a na dodatek wpisy dodane w wizytówce pojawiają się tutaj.