Z artykułu dowiesz się czym jest Mobile First Index. Jak dobrze przystosować witrynę do wersji mobilnej oraz na co zwrócić uwagę podczas jej tworzenia.
czytaj
Czym tak naprawdę się zajmuje? Czy potrzebne jest w Twojej firmie? A może wystarczy tylko seo lokalne? Na to i wiele innych pytań odpowiadamy w tym artykule.
czytaj
Prowadzenie sklepu internetowego to zawsze ogromne wyzwanie. Na samym początku rzadko myśli się nad działaniami SEO, gdyż najważniejsza jest sprzedaż
CZYTAJ
Co dają linki przychodzące? I czy każdy link jest dobry dla naszej witryny? To jedno z wielu pytań, które pojawia się w mailach, a my postaramy się na nie odpowiedzieć.
czytaj
Wizytówka Google to dzisiaj bardzo pomocne narzędzie. To zarazem platforma zakupowa, jak i możliwość rozreklamowania firmy.
czytaj
Pozycjonowanie lokalne Ząbki, Kobyłka, Warszawa, Radzymin, Zielonka, Marki, Wołomin
czytaj
Czyli o błędzie 404 słów kilka. Komunikacie, który denerwuje odbiorcę, a często pojawia się na stronach e-sklepów.
czytaj
Czy warto tworzyć unikalne treści w e-sklepie? Odpowiedź można zamknąć w jednym zdaniu – oczywiście, że tak. Tylko jak zrobić, aby być wysoko w Google i zyskać klikalność na poziomie 40%?
czytaj
Do przeprowadzenia profesjonalnego audytu, analizy strony, linków prowadzących i wychodzących, linkowania wewnętrznego i wielu innych czynności związanych z pozycjonowanie potrzebne są odpowiednie programy.
czytaj
Dzisiaj będzie o tym, że link linkowi nie równy i o tym, że nie zawsze duża ilość przekierowań do nas oznacza, że nagle pojawiamy się wysoko w pozycjach Google. Dwa atrybuty potrafią zmienić znacząco działanie linka.
czytaj
Pozycjonowanie to nie tylko opisywanie tego, co zrobić aby być wyżej, ale również zaznajamianie się z nowościami jakie Google serwuje swoim odbiorcom.
czytaj
Ostatnio na jednej z grup o pozycjonowaniu zawrzało w temacie pozycjonowania restauracji. Czy warto, czy należy, czy zasadnie itp. Z jednej strony można powiedzieć, że warto, z drugiej, że nie. Zdania są podzielone, a nasze postanowiliśmy przelać na Wasze ekrany telefonów i komputerów.
czytaj
Lato w pełni, a więc dzisiaj tak na szybko w kilku krokach opowiadamy, jak zadbać o wizytówkę Google, aby ta była wysoko.
czytaj
Branża hotelarska po dość ciężkim okresie, który rozpoczął się w 2020 roku, zaczyna odżywać.
Tak, na to też są wytyczne Google. Bez różnicy, czy sam piszesz teksty czy komuś to zlecasz warto wiedzieć ile znaków powinny mieć treści, aby te były dobrze odczytywane przez Google.
czytaj
Raz za razem można natknąć się w internecie na użytkowników i przedsiębiorców, którzy doświadczyli blokady założonej, bądź prowadzonej przez siebie Wizytówki w Mapach Google.
czytaj
Google Analitycs 4 staje się coraz popularniejsze. Chociaż nadal dużo stron w Polsce korzysta ze starej wersji Analitycsa tzw. Universal Analitycs, w połowie 2023 wszyscy będziemy musieli przesiąść się na nową wersję.
czytaj
Dawno, dawno temu, jeszcze w poprzednim milenium, na terenie kampusu Uniwersytetu Stanforda, został stworzony algorytm zwany PageRank.
czytaj
Lato w pełni, a więc dzisiaj tak na szybko w kilku krokach opowiadamy, jak zadbać o wizytówkę Google, aby ta była wysoko.
czytaj