Pozycjonowanie
hoteli

Branża hotelarska po dość ciężkim okresie, który rozpoczął się w 2020 roku, zaczyna odżywać. W związku z tym na rynku pojawia się coraz więcej graczy, którzy chcą ponownie zaistnieć lub wstrzelić się w lukę, która powstała po upadku niektórych kurortów. Wszyscy mają cele, aby jak najwięcej klientów do nich trafiło. Oczywiście można promować się w booking, tripadvisor, trivago, olx i wielu innych tego typu wortalach jednakże można też pomyśleć o czymś innym, a więc pozycjonowaniu. 

Ważne, aby w wyborze słów kluczowych zawsze dodawać „miasto” np. „hotele Kraków” czy też „tani hotel Warszawa”. Większość osób, które chce odwiedzić dane miasto tak wpisze swoje zapytanie.  O optymalizacji samej wizytówki pisaliśmy tutaj, a więc warto odwiedzić ten materiał, aby dowied zieć się więcej.  

Zdjęcia

Zdjęcia to również bardzo ważna sprawa. Oczy patrzą, oczy widzą i przetwarzają. Dobre zdjęcia szybko skupia uwagę. Ważne, aby w przypadku hoteli pokazać nie tylko część zewnętrzna obiektu, ale również wnętrze. Oczywiście możemy je odpowiednio podretuszować, a następnie wykorzystać narzędzie do Geotagowania opisane tutaj.